Haa Yaşa be...

Geçen Hafta şehrin yakınında bir yerdeydim.Öğle namazı okunuyordu.Yetişmek için hızlandım,cami yapımı daha henüz bitmemişti adı Tuğba Cami,namaz bittikten sonra yol kenarında bir çobana denk eldim. Modern dünya'nın A.v.m  anlayışı ile köylü insanını ayakta tutan organik durumlardı konuları birbir açan ,Bir anda Geçmişi gidiyordum Çoban ibrahim abi  Ha yaşa bee..deyişleri hala kulaklarımda söz verdik şimdi organik yumurtasından tadacaz.iki köpeği ve süt veren inekleri ile hayata mutlu gözlerle bakan ibrahim abi ,hayata dair söylemleri ile benim için bir çok kravatlı penguenlerden daha adamdı.


Zamanda yolculuğa çıktığımı zannederken köpek havladı,inek möö dedi .ibrahim abi o kadar net ve düzgün ifadeler kullanıyordu.rüya olsa dr.Emmet Brown derdim! zaman 1-2 saat geçmiş müsaade isteyip tekrardan yola koyuldum.
Bir çoban iki köpek
Bir selam iki kişi
Çayırda bitivermiş dostluğun meyvesi
Sandın mı beni yoldan geçen yabancı?
http://fizy.com/#s/1l9x5t

Yorumlar

Popüler Yayınlar