Doğum günüm

Bugün doğum günüm....M.S 17 March  sabahın ilk saatlerinde doğduğum kulaktan dolma
doğumdan sonra 6 ay kadar ağlamışım ,tamamen toptan cry
dileme dolanan bir teoman şarkısı artık yıllardan kalan
gregoryan 76 diyor,ben diğerini saymıyorum zaten
şarkıda bar taburesi derken ben o bölümü bir fanta kulesi olarak geçiştirmişim?
doğarken bir bağınızı kesmişlerdir
diğeri ise kopan akraba,aile,arkadaş bağları

Kimi üzüm suyu içer,kimi şarabını
hayat ve mahşer insanların su gibi bir baraja aktığı yer
bir kervan gibi çok yol aldım..
büyüdüm hep büyüdüm,ama hiç küçülmeyi denemedim 
zalim,yalancı,ikiyüzlü kişilere elbet bi şeyler söyleyeceğim
kendimi başkalarının yerine koyamadım ,o kadar empati heveslisi değilim
rüzgara karşı yürümeyi severim,birde üzerine  yağmur yağsa keşke derim!
aynı yollardan gitmem,kestirmelerim vardır.Kimsenin bilmediği?
Bi yaşıma daha girdim...sormayın gitsin
sevgilerimle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar