Bekleyiş

http://fizy.com/#s/1d609x
Bir bekleyişin limanındayım 
çoktan yola çıkmış bir sevgili...
bir sabrın eşiğinde oturmuş onu  bekleyenler
sağ salim gelir inşallah dökülür dillerden tesbih eder gibi
zor...çok zor
bir korku ağının içinden çıkacak gibi herşey
heyecan,telaş birbirini kovalıyor geminin ortasında
hasret yağmurları cisilemekte
bir rüya tam ortasında bitmekte 
kimse duymasın diye sessiz bir çığlık atıyorum...
dönmeyi istemek ve dönememek bütün çıkmaz yollardan
kaygılı bir tayfa portresi çizilmiş geminin arka tarafına
bütün martılar uykuda biri hariç oda peşime düşmüş
yorgun bir sabaha demlenmiş bir çay 
buharlı bir gemi gibi dumanı yayılmış etrafa
sarısı pişmemiş bir yumurta'ya bandırılmakta ekmekler
sinirden köpürmekte dalgalar,ağlar dolmakta yavaş yavaş
çekilen bunca çileye ve emeğe asılmakta kaslı ruhlar tüm gücüyle
sonu mutlu bitecek bir film değil bizimkisi hergün tekrarı yayınlanan bir dizi gibi izliyoruz kendimizi...
benim gelmediğim bir gün sen geleceksin bana elinde koca bir çicekle bir çam ağacının gölgesindeyim şimdilerde ,beni unut demiyorum çünkü unutmayacağını biliyorum.


Yorumlar

Popüler Yayınlar