Her zaman Kayahan...

Odalarda ışıksızdım
Esmer günlerim oldu
Kar taneleri yollarıma düşüyordu
Geceler sırdaşımdı
Melankoli dünyanın içinde
Canım sıkılıyor canım dedim
Üstüne üstlük seni seviyorum
Sarı saçlarından sen suçluydun
Ben ise gözlerinin hapsindeydim.
Bir aslan miyav demişti
Başıboş saatlerde...
Kara saplantım
Beni anlamadın ya ben ona yanıyorum.
Ben anadolu çoçuğuyum ...
Anla halimden
Bir garip serçe
Rüzgar gibi geçti
Herşeyden çok Aşk bayrakları
Artık ağlamam lazım
Şampiyon...
Atın beni denizlere
Emrin olur?
Beni azad et
Üç nokta...
Ama beni unutma
17 Ağustos?
Sevdaya mahsus
Ölmem mi lazım
Onsuz olmuyor
Bir aşk hikayesi
Seninle herşeye varım ben
plancı?
Nasıl ayrılacağız
Efendim
Olur mu  olur mu
Hayal adası
Allahım neydi Günahım
Kayahan albümlerinde yer alan bestelerden bir şiirimsi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar